PEMANDUAN CEKAP LANCAR DENGANPRODUK AUTOMOTIF MP-R LUBRICANT


Setiap pemilik kenderaan perlu mengetahui peranan minyak pelincir yang digunakan samaada memberi keberkesanan dan impak yang terbaik untuk kelancaran enjin kenderaan mereka atau sebaliknya. Ini kerana kebanyakan minyak pelincir yang terdapat di pasaran masa kini tidak mempunyai formulasi M.A.S termasuklah pelincir dari jenama terkenal dan ini akan menyebabkan enjin kenderaan anda tidak akan dapat beroperasi dengan lebih cekap dan lancar.

Jenama Max Power Revoulution (MP-R) bukanlah satu jenama yang baru dalam pasaran Malaysia malah telah lebih 8 tahun memperkukuhkan jenamanya di bawah syarika tmilik penuh bumiputera iaitu Kilauan Impian Sdn. Bhd. yang beroperasi di Taiping, Perak. Syarikat KISB juga terkenal dengan beberapa siri produk penjimatan minyak iaitu MP-R Standard, MP-R Extra dan MP-R HD 07 yang dapatmemberipenjimatanminyaksehingga 50%.

Sebagai pengeluar gajet penjimatan minyak terhebat dipasaran, syarikat KISB kini mengorak langkah kehadapan dengan memasarkan produk yang amat berkualiti tinggi iaitu produk MP-R Lubricant yang mempunyai fomulasi M.A.S iaitu terdiri daripada MP-R Platinum 5W-40 Fully Synthetic dimana perjalanan boleh menjangkau sehingga 15,000km berbanding produk sedia ada di pasaran yang hanya boleh digunakan sehingga 10,000km perjalanan sahaja. Kini ia dijual pada harga promosi iaitu RM220.00 berbanding harga asalnya RM 250.00. Selain itu, MP-R Premiere 10W-40 Semi Synthetic turut dijual pada harga promosi hanya RM 180.00 di mana harga asalnya berjumlah RM195.00 yang mana perjalanan dapat menjangkau sehingga 12,000km berbanding produk minyak pelincir lain yang dapat member perjalanan sehingga 8,000km sahaja.  Jadi dengan membeli produk minyak pelincir berjenama MP-R Lubricant ini buat an da tersenyum lebar dengan penjimatan perjalanan terbaik terutamanya di musim cuti persekolahan ini.

KEISTIMEWAAN MP-RPLATINUM 5W-40 FULLY SYNTHETIC& MP-RPREMIERE 10W-40
SEMI SYNTHETIC

·         4 hingga 5 kali mengurangkanhakisandangeseran
·         Mampuuntukmenahangeserantinggi
·         Memaksimumkanprestasidankuasaenjin
·         Mengurangkanpengoksidaansemasaoperasienjin
·         Memastikanenjinlebihlancar, sejukdansenyap
·         Mengurangkangegaranenjin

Syarikat KISB turut memperkenalkan MP-R Lubricant Performance Pack kini dijual pada harga promosi iaitu RM99.00 berbanding harga asal RM199.00. Ia bukan sahaja menjanjikan penjimatan minyak,  penambahan kuasa dan kelancaran pemanduan namun ia juga merupakan pakej rawatan dan penjagaan enjin kenderaan anda. Dalam setiap pek mengandungi dua botol minyak iaitu MP-R Engine Treatmentdi mana ia dihasilkan dengan teknologi sifar geseran yang yang bertindak sebagai bahan penyesuaian logam yang berasaskan petroleum teknologi tinggi. Manakala MP-R Fuel Treatment +MP-R Injector Cleanerbertindaksebagaibahan yang merawat petrol/diesel dengan menyahkan bendasing yang terdapat di dalamnya dan menjadikan petrol/diesel lebih bersih tanpa bendasing. Ia juga bertindak untuk mencuci saluran petrol/diesel dan membersih penyuntik minyak atau karburator kenderaan selain bertindak bagi menyahkarbon dalam kebuk pembakaran sekaligus menjadikan enjin lebih cekap dan lancar.



KEISTIMEWAAN MP-RLUBRICANT PERFORMANCE PACK

·         4 hingga 5 kali mengurangkanhakisandangeseran
·         Memastikanprestasienjinmaksimum
·         Menjadikanenjinlebihsejuk, lancardansenyap
·         Meningkatkanpecutandankuasa
·         Membersihkarburatordaninjappengambilan
·         Mengurangkanpenggunaanbahanapi
·         Sesuaiuntuksemuajenisenjin
·         Memanjangkanjangkahayatenjin


Sekiranya anda berminat dengan produk minyak pelincir berjenama MP-R Lubricant ini anda bolehlah melayari laman web kami di http://mpr4u.my atau laman sosial http://facebook.com/mpr4uuntukmengetahuiinformasi-informasiterkini MP-R. Anda juga boleh mendapatkan maklumat audio visual mengenai MP-R dengan melayari http://youtube.com/mprmediatv. Kepada yang di luar sana jangan berlengah lagi dan anda boleh dapatkan stok MP-R dari pada pengedar sah yang telah dilantik berhampiran anda di seluruh Malaysia atau boleh hubungi talian hotline MP-R di talian 010-5109300/010-5109311. 

Popular posts from this blog

6 PUNCA AIRCOND ANDA TAK SEJUK....NO. 4 KUNCI UTAMA

18 Cara Menjimatkan Minyak Kereta Yang Nampak Mudah Tapi Sangat Berkesan

TESTIMONI PENGGUNA MPR