MP-R FUEL SAVER INOVASI HEBAT ANAK MALAYSIA


Syarikat Kilauan Impian Sdn Bhd sebuah syarikat milik penuh bumiputra yang mengahasilkan gajet penjimat minyak kenderaan terhebat dipasaran. Syarikat ini mula di tubuhkan pada Oktober 2011.  Encik Shaharizal Bin Ariffin, telah menyumbangkan ideanya bermula apabila 2-3 tahun yang lepas harga petrol melambung tinggi dan dibantu oleh berita telaga minyak dunia semakin berkurangan lalu Beliau memikirkan rakyat Malaysia ataupun sesiapa sahaja yang menggunakan minyak untuk kenderaan perlukan satu cara untuk menjimatkan penggunaan petrol.Encik Shaharizal telah menemui cara untuk menjimatkan penggunaan petrol disamping melancarkan penggunaan engin kereta maka terciptalah MP-R (Max Power Revolution) untuk membantu menjimatkan penggunaan petrol disamping itu dapat menambahkan kuasa pada kenderaan serta menjimatkan wang.

  Kepuasan pelangan adalah matlamat di syarikat KISB ini, keselamatan dan kualiti produk adalah keutamaan yang diberi tumpuan penuh untuk menghasilkan produk yg mampu memuaskan hati pelangan tanpa sebarang aduan atau kelemahan kepada kualiti produk kami.

Keberkesanan produk MP-R ini dapat dirasai oleh pengguna MP-R yang mampu menjimatkan perbelanjaan kos minyak kenderaan sehingga 50%.Kajian yang terperinci telah dijalankan oleh pihak syarikat untuk melihat sejauh mana MP-R mampu menjimatkan kos minyak semua jenis kenderaan sehingga ke tahap yang demikian. Rata-rata rakyat Malaysia membelanjakan kos minyak kenderaan dalam setahun sebanyak RM 5000 ringgit. MP-R telah memberi penjimatan yang amat menakjubkan apabila pengguna MP-R mampu berjimat sehinga RM2000 ringgit setahun. Kegawatan ekonomi sekarang adalah salah satu perkara yang merunsingkan masyarakat Malaysia khususnya. Penjimatan yang telah dijanjikan oleh pihak syarikat adalah satu peluang untuk masyarakat berjimat walaupun negara mengalami kegawatan ekonomi di masa kini.

MP-R dijual pada harga pasaran iaitu RM219.00/unit (WM) atau RM239.00/ unit (EM) untuk seunik MP-R versi baru dengan inovasi tercanggih dan pada mereka yang menggunakan kenderaan berat ataupun mereka yang mahukan kerseronokan seperti memandu kenderaan sport MP-R HD adalah jawapanya dan iainya di jual pada harga pasaran RM399.00/unit. Untuk mendapatkan maklumat lanjut sila layari laman web syarikat http://www.mpr4u.com   atau laman sosial di http://facebook.com/mpr4u.  Selain itu, anda boleh mendapatkan maklumat audio visual mengenai MP-R dengan melayari http://youtube.com/mprmediatv @ boleh hubungi terus ditalian Hotline syarikat MP-R di 010-5109300/9311.


 
 

Popular posts from this blog

6 PUNCA AIRCOND ANDA TAK SEJUK....NO. 4 KUNCI UTAMA

18 Cara Menjimatkan Minyak Kereta Yang Nampak Mudah Tapi Sangat Berkesan

TESTIMONI PENGGUNA MPR