MPR PERKENAL MPR LUBE DAN MPR FUEL SAVER YANG LEBIH CANGGIH DIPASARAN


        Syarikat Kilauan Impian Sdn Bhd (KISB) dalam usaha terbarunya bagi menarik pengguna baru dan memperkukuh jenamanya dengan memperkenal MP-R Auto Performance. MP-R yang terkenal selama ini dengan produk penjimatan minyaknya bakal melancarkan beberapa produk baru di bawah MP-R Auto Performance. Pengerusinya Kapten Bersara Dato’ Haji Shaharudin Ariffin menegaskan produk-produk di bawah MP-R Auto Performance ini dihasilkan daripada teknologi terkini bertaraf antarabangsa.

        Katanya lagi produk-produk penjimata nminyak MP-R sebelum ini mendapat sambutan yang sangat baik daripada pengguna. Oleh itu, KISB dalam rancangan terbarunya dengan usaha memperkenalkan produk berasaskan minyak bagi memenuhi permintaan pengguna tempatan. Produk ini, diformulasikan dari teknologi terkini ini telah diadun di Malaysia menggunakan kepakaran dan keupayaan syarikat KISB di Malaysia.

        Di bawah MP-R Auto Performance ini terdapat dua produk berkaitan kenderaan iaitu MP-R Fuel Saver dan MP-R Lubricant. Oleh kerana pasaran jualan produk-produk MP-R Fuel Saver di Malaysia sangat baik, pihak syarikat dengan kemampuan bahagian kajian dan penyelidikan yang dimiliki telah memperkembangkan lagi produk penjimatan minyak sedia ada dengan menghasilkan produk terbaru iaitu MP-R Extra dan menaiktaraf MP-R HD kepada MP-R HD 07 yang baru.

       MP-R Extra lebih stabil dari segi penjimatan dan dapat memberikan kuasa penjimatan yang luar biasa kepada pengguna, manakala MP-R HD 07 yang masih kekal untuk kegunaan semua jenis kenderaan yang menggunakan bahan api petrol dan kepada semua jenis kenderaan yang menggunaka nbahan api diesel termasuk kenderaan berat seperti kontena dan bas. 

        Produk ini bakal memberi inspirasi baru kepada pengguna-pengguna disamping dapat menjimatkan kos perbelanjaan minyak mereka. MP-R fuel saver mempunyai 3 jenis produk antaranya ialah MP-R standard yang ditawarkan pada harga rm 219WM / 239EM. Satu lagi produk di bawah Auto Performance ini adalah MP-R Extra yang ditawarkan pada harga RM299. Buat masa inipihak KISB menawarkan MP-R Extra pada harga rebat sebanyak RM50 yang mana harga asalnya adalah RM349. MP-R HD 07 ini pula dijual pada harga RM399 yang pastinya akan menjadikan pemanduan anda sangat sempurna dan lancar.

         Selain daripada itu,MP-R Lubricant juga mempunyai 3 jenis produ khebat. Antaranya minyak hitam MP-R 5W-40 dengan teknologi terkini SN/C14 dan 10W40 dengan teknologi SN/C14 juga performance pack yang di dalamnya terdapat “engine treatment” dan juga “octain booster plus fuel injector” yang ianya juga adalah produk terbaru di bawah MP-R Auto Performance. Untuk pengetahuan semua produk-produk di bawah MP-R Auto Performance ini belum lagi ada di pasaran.

        Pihak KISB telahpun mendapat sambutan yang luar biasa setelah produk ini dilancarkan. Berita terbaik buat pembaca semua, produk-produk terbaru di bawah Auto Performance yang dikeluarkan ini mempu menaikkan kebolehan sediada kenderaan kita disamping dapat memberi penjimatan dari segi kewangan peribadi pengguna sekaligus dapat merasa kelebihan yang diterjemah dari segi penggunaan.

        Setakat ini juga pihak KISB telah menerima pelbagai komen-komen positif daripada pengguna yang telah merasai sendiri produk-produk keluaran syarikat.. Oleh itu syarikat menjangkakan produk MP-R ini akan diterima oleh lebih ramai lagi pemilik kenderaan.

        Untuk makluman, MP-R Standard, MP-R Extra dan MP-R HD 07 sudahpun berada di pasaran. Kepada anda yang ingin merasai penjimatan yang berganda segera dapatkan produk kami daripada agen-agen yang sah berhampiran anda. Anda tidak perlukhuatir kerana syarikat sudah pasti akan memasarkan produk-produknya yang berkualiti yang lebih hebat dan terkini yang pastinya akan memenuhi citarasa pengguna masa kini. Denga nkadar harga yang amat berpatutan kami pasti anda tidak akan merasa rugi setelah membua tpembelian produk terbaik dari kami. Bertepatan dengan slogan syarikat iaitu “LebihKuasa, LebihKilometer, LebihJimat” yang pastinya dapat menjimatkan kos penggunaan minyak seharian anda dan dapat menjimatkan kos penyelenggaraan kenderaan anda serta dapat menambahkan kuasa kereta anda.


      Kepada pembaca yang berminat untuk mengetahui informasi-informasi terkini mengenai gajet penjimatan minyak sensasi inovasi terkini ini anda bolehlah melayari laman web MP-R di http://mpr4u.my atau laman soaial MP-R di http://facebook.com/mpr4u. Selain itu, anda juga boleh mendapatkan pelbagai maklumat audio visual mengenai MP-R dengan melayari laman sesawang kami di http://youtube.com/mprmediatv. Anda juga boleh menghubingi Hotline MP-R di talian010-510 9300/010-510 9311. Syarikat juga menjanjikan pembelian bebas risiko dengan jaminan pulangan wang sebanyak 100% dan waranti produk bagi tempoh 18 bulan dan sekaligus pemilik MP-R secara automatik akan memperoleh faedah-faedah lain mengikut terma dan syarat yang telah ditetapkan oleh pihak syarikat.

Popular posts from this blog

6 PUNCA AIRCOND ANDA TAK SEJUK....NO. 4 KUNCI UTAMA

18 Cara Menjimatkan Minyak Kereta Yang Nampak Mudah Tapi Sangat Berkesan

TESTIMONI PENGGUNA MPR