AFEE U-TOPIA DUTA PRODUK MPR AUTOPERFOMANCE

       
       Afee U-Topia satu nama besar dikalangan peminat muzik era 90an yang popular dengan lagu Maafkan Aku, Mithali Cintaku, Maya Percintaan dan beberapa lagu popular yang telah dibawa oleh penyanyi ini. Afee masih lagi aktif dalam bidang seninya dan kini beliau menerima semakin banyak permintaan untuk menghadiri dan memeriahkan pelbagai majlis, serta undangan oleh penganjur dan dalam masa yang sama beliau kini sibuk menyiapkan lagu terbarunya yang dijangka akan dikeluarkan dalam masa terdekat.

Bukan sekadar sibuk dalam dunia seni, Afee juga kini semakin sibuk menguruskan perniagaanya yang kini semakin mendapat permintaan yang tinggi dari pengguna dan peminatnya sendiri. Sebagaimana semua peminat Afee tahu, Afee telah pun dilantik sebagai duta bagi produk penjimat minyak MP-R Fuel Saver. Afee kini juga giat mengembangkan perniagaanya kepada peminat-peminat dan orang ramai.

Afee puas menjalankan perniagaan bersama produk penjimatan minyak MP-R ini, kerana MP-R benar-benar memberi kesan kepada pemilik kenderaan, disamping dapat membantu orang ramai menjimatkan kos petrol dan diesel kenderaan apabila menggunakan MP-R. Beliau juga kini giat mempromosikan produk MP-R ini di radio-radio tempatan, termasuk Radio Klasik dan IKIM Fm bagi memberi kesedaran kepada pengguna tentang penjimatan minyak kenderaan, sekaligus dapat menjimatkan kos perbelanjaan isi rumah itu sendiri.

Gajet MP-R ini bukan sahaja mampu menjimatkan minyak malah dapat memberi banyak faedah seperti, kelancaran dalam pemanduan, kuasa pecutan, dan mampu memberi ketahanan kepada alat ganti kenderaan contohnya, alternator,plug,bateri serta bush atau getah pelapik kenderaan. Selain itu juga MP-R mampu menjimatkan semua kos maintenan bagi kenderaan-kenderaan yang memasang MP-R pada kenderaan mereka, kerana MP-R dapat memberi ketahanan jangka masa panjang bagi kenderaan anda.
Segera dapatkan MP-R yang dijual pada harga pasaran iaitu RM219.00/ unit (WM) atau RM239.00/unit (EM) untuk seunit MP-R versi baru dengan inovasi tercanggih dan kepada mereka yang menggunakan kenderaan berat ataupun mereka yang mahukan keseronokan seperti memandu kenderaan sport MP-R HD adalah jawapanya dan ianya dijual dipasaran pada harga RM399.00/ unit. Penggunaan MP-R sangat berbaloi dengan jangka hayatnya diantara 8-10 tahun.Disamping itu KISB menjanjikan pembelian tanpa risiko dengan jaminan pulangan wang 100% dan waranti produk bagi tempoh 18 bulan. Pemilik MP-R secara otomatik akan memperoleh faedah-faedah lain. Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenainya di laman web http://mpr4u.my atau laman sosial di http://facebook.com/mpr4u. Selain itu, anda boleh mendapatkan maklumat audio visual mengenai MP-R dengan melayari http://youtube.com/mprmediatv.Hubungi Afee ditalian 017-6347268 atau talian Hotline MP-R di 010-510 9300/010-510 9311.

Popular posts from this blog

6 PUNCA AIRCOND ANDA TAK SEJUK....NO. 4 KUNCI UTAMA

18 Cara Menjimatkan Minyak Kereta Yang Nampak Mudah Tapi Sangat Berkesan

TESTIMONI PENGGUNA MPR