JANA PENDAPATAN SAMPINGAN MELEBIHI PENDAPATAN AKTIF DENGAN MP-R


     Masyarakat kita pada hari ini menghadapi implikasi yang ketara akibat kenaikan kos sara hidup di mana pendapatan yang diterima tidak selari dengan kenaikan harga barangan. Pendapatan yang diterima adalah sekadar cukup untuk memenuhi keperluan semasa tanpa ada simpanan masa hadapan. Setiap isi rumah terpaksa berjimat cermat demi menampung kehidupan. Tidak dinafikan akibat suasana ekonomi yang sangat mencabar ini ada individu yang mencari jalan keluar untuk menambah pendapatan sampingan dengan melaksanakan dua pekerjaan pada satu masa.


Untuk makluman pembaca, Kilauan Impian Sdn. Bhd. merupakan pengeluar produk penjimatan minyak ilham anak jati tempatan yang kini telah 4 tahun bertapak di dalam dunia gajet automatif ini. Kini syarikat telah mengorak langkah bagi meningkatkan kualiti produk ke tahap antarabangsa. Jesteru itu, Kilauan Impian Sdn. Bhd. mengalu-alukan kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk menjadi pengedar yang akan diwujudkan di setiap negeri untuk merancakkan lagi penjualan produk MP-R ini kepada umum. Pengedar juga berpeluang menjana pendapatan pasif di samping mendapat pendapatan aktif setiap bulan. Menjana pendapatan melebihi 5 angka sebulan bukanlah perkara yang mustahil dengan adanya usaha yang mantap untuk memajukan diri sehingga ke puncak kejayaan.

Kilauan Impian Sdn. Bhd juga telah mencipta produk MP-R yang terbukti keberkesanannya kerana sebelum dipasarkan terdapat empat peringkat “Quality Check” yang dijalankan dalam memastikan produk yang dihasilkan berkualiti tinggi. Selain itu, syarikat juga mengambil masa dalam memastikan produk MP-R yang diedar dijamin tanpa sebarang kesan sampingan melalui kajian R&D yang terperinci serta mendapat pengiktirafan daripada badan yang diiktiraf seperti SIRIM dan yang paling utama adalah produk MP-R ini  bertaraf antarabangsa bagi memastikan kepuasan pelanggan apabila menggunakan produk keluaran syarikat KISB. 

Selain itu, syarikat KISB juga sentiasa menginovasikan teknologinya dalam setiap keluaran produk-produknya dari semasa ke semasa. Ini bertujuan  memastikan kepuasan pengguna ia adalah berbaloi dengan kos yang telah mereka laburkan untuk pembelian produk MP-R ini. Dengan harga promosi sebanyak RM 299.00 / unit berbanding harga asalnya RM349.00/unit bagi produk MP-R Extra yang dikhususkan kepada mereka yang mahukan keseronokan di dalam pemanduan seperti memandu kenderaan sport terbukti ini adalah jawapan terbaik untuk anda. Pihak KISB juga menawarkan beberapa produk lain seperti MP-R Standard yang dijual pada harga RM199.00 / unit (WM) atau RM219.00 / unit (EM) dan KISB juga memperkenalkan MP-R HD 07 kini dengan harga promosi RM399.00 seunit berbanding harga asal Rm449.00. MP-R HD 07 ini sesuai untuk  kenderaan berat seperti trak, lori dan pengangkutan perkhidmatan awam. Terdapat juga produk pelincir MP-R Platinum 5W/40 Fully Synthetic dan MP-R Premiere 10W/40 Semi Synthetic dengan formulasi M.A.S serta Performance Pack yang mampu mengurangkan geseran sehingga 4-5 kali lebih baik berbanding minyak pelincir berjenama terkenal yang lain.  

Produk MP-R  ini terbukti kenderaan anda akan mendapat kesempurnaan dari segi penstabilan elektrik dan juga penjimatan bahan api yang terbaik serta mampu memberi dan menjaga kebersihan plug dan sekaligus dapat memanjangkan jangka hayat plug, altonator, dan bateri. Keistimewaan lain sebagai pemilik MP-R secara automatik akan memperoleh pelbagai faedah menarik dan ianya amat berbaloi untuk digunakan dengan jangka hayat 8-10 tahun. Syarikat juga menjanjikan pembelian bebas risiko dengan jaminan pulangan wang 100% dan tempoh jaminan produk yang diberikan selama 18 bulan.

Sekiranya anda berminat dengan produk penjimatan minyak MP-R ini jangan berlengah lagi, bertindaklah segera untuk mendapatkan stok produk terbaik ini daripada pengedar-pengedar sah kami yang berhampiran anda seluruh Malaysia. Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai produk terhebat ini anda boleh layari laman web kami di http://mpr4u.my atau laman sosial di http://facebook.com/mpr4u. Anda juga boleh mendapatkan maklumat audio visual mengenai MP-R dengan melayari http://youtube.com/mprmediatv atau hubungi hotline kami untuk menjadi sebahagian daripada kami di talian 010-5109300 / 010-5109311. 

Popular posts from this blog

6 PUNCA AIRCOND ANDA TAK SEJUK....NO. 4 KUNCI UTAMA

18 Cara Menjimatkan Minyak Kereta Yang Nampak Mudah Tapi Sangat Berkesan

TESTIMONI PENGGUNA MPR