MP-R JADI LUBUK EMAS KEJAYAAN!!!

Mohd Syahir Daud atau lebih dikenali sebagai Zhafran yang menggunakan 4 jenis kenderaan iaitu Honda 2.0, Myvi 1.3, Viva 1.0 dan Volvo 2.4 yang menggunakan MP-R pada keempat-empat kenderaannya ini amat berpuas hati dengan penjimatan yang diperoleh sepanjang menggunakan produk ini. Beliau seterusnya bergerak aktif sebagai pengedar bagi produk ini. Ujar Zhafran, pendapatannya begitu lumayan sepanjang menjadi pengedar dan pastinya jika diberi tumpuan yang lebih perniagaan ini mampu menjadi asset tetapnya. Matlamatnya untuk mengubah kehidupan keluarga membuatkan Zhafran yakin dalam memberi sepenuh tumpuan sebagai pengedar tetap produk. Hasil dan maklum balas daripada pengguna amat baik dan ini membuatkan beliau bersemangat untuk meneruskan perniagaan ini. Seterusnya, kejayaan terbesar baginya apabila dianugerahkan pengedar terbaik dan dilantik sebagai Pengurus Negeri bagi kawasan Kuala Lumpur/Selangor.

Tambahan pula, beliau amat yakin dengan produk-produk keluaran KISB ini kerana ianya dihasilkan mengikut kaedah keislaman selain membantu golongan bumiputera untuk maju di dalam bidang perniagaan. Zhafran turut berkata keberkesanan produk yang terbaik ini nyata terbukti kerana tiada sebarang rungutan negatif sehingga mematahkan semangatnya untuk terus bergerak. MP-R kini lebih maju dengan penghasilan produk MP-R Extra dan juga MP-R HD yang telah dinaiktaraf kepada MP-R HD 07 dapat memberikan kesan terbaik dari segi “performance” dan penjimatan. Ternyata ini adalah peluang keemasan untuk pengguna dalam menjimatkan kos seharian yang semakin meningkat.

Selain itu, melalui kajian yang telah syarikat lakukan selama ini kepada pengguna kenderaan di sekitar Kuala Lumpur dan Bandar-bandar utama di Malaysia, rata-rata pengguna menghabiskan sebanyak RM400-RM500 sebulan untuk kos penggunaan petrol sahaja dan ada juga yang menjangkau sehingga lebih RM5 ribu setahun. Dengan produk dan teknologi yang ada pada MP-R ia dapat membantu mengurangkan beban pengguna sehingga RM2 ribu setahun.

Dalam masa yang sama bagi mengelakkan pelanggan berasa tertipu jaminan bebas risiko diwujudkan di mana pihak syarikat akan memulangkan kembali wang pembeli dalam tempoh 10 hari dari tarikh pembelian sekiranya tiada sebarang kesan positif terhadap kenderaan anda. Ini jelas menunjukkan kejujuran dan ketulusan pihak syarikat untuk pengguna yang ingin dapatkan produk ini di seluruh Malaysia. Jaminan produk juga mencecah sehingga 18 bulan.
Kelebihan MP-R

MP-R bukan sahaja dapat memberikan penjimatan minyak malahan ianya membantu memberi kesan penjimatan terbaik buat kenderaan yang menggunakannya. Antara kelebihan MP-R yang dapat diperoleh adalah menambahkan kesejukan air-cond, penambahan kuasa pickup dan pecutan, ketahanan alat ganti seperti plug, bateri, alternator termasuklah bush atau getah pelapik kenderaan dan menjiadikan lampu hadapan kenderaan anda lebih terang.
Menstabilkan Arus Elektrik

MP-R adalah sejenis alat penstabil voltan yang mampu menjadikan sistem elektronik kereta dapat berfungsi dengan sempurna. Kebiasaanya sistem kenderaan sediada kita tidak cukup untuk menampung semua bekalan yang diperlukan oleh komponan-komponen elektronik didalam kenderaan sepeti alternator, plug, lampu dan sebagainya jadi tugas MP-R adalah mengawal kestabilan arus yang mengalir supaya ianya dapat dibekalkan dengan sempurna kepada komponan-komponan ini dan menjadikannya lebih baik dan sempurna. Teknologi yang ada pada MP-R ini sangat canggih dan ianya mendahului semua jenis gajet seumpamanya dipasaran jadi, tidak hairanlah MP-R dianggap gajet serba canggih kerana ia mampu memberi kesan positif kepada hampir seluruh kenderaan kita.

Jika terdapat sebarang pertanyaan boleh terus hubungi En. Zhafran di talian 019-376 7013 atau anda boleh berhubung terus dengan syarikat di talian 010-510 9300 / 010-510 9311. Pengguna juga boleh melayari laman sesawang kami http://facebook.com/mpr4u dan laman visual MP-R di http://youtube.com/mprmediatv. Anda juga boleh melayari laman http://mpr4u.my untuk melihat testimoni-testimoni pengguna yang telah berjaya mendapat penjimatan yang berganda daripada MP-R ini.

Popular posts from this blog

6 PUNCA AIRCOND ANDA TAK SEJUK....NO. 4 KUNCI UTAMA

18 Cara Menjimatkan Minyak Kereta Yang Nampak Mudah Tapi Sangat Berkesan

TESTIMONI PENGGUNA MPR