MPR fuel saver keluaran MAXPOWER REVOLUTION
Hari ini saya nak berkongsi dengan semua pembaca, manfaat mpr yang boleh menjimatkan kos perbelanjaan minyak kenderaan kita sehingga 50%.
Kita sedia maklum sekarang ni harga petrol dan diesel diselaraskan  mengikut pengapungan terkawal yg disemak sebulan sekali.
Dengan mpr kos minyak harian atau bulanan minyak kenderaan kita boleh dijimatkan sehingga 50%. Selain itu banyak kelebihan-kelebihan lain yang ada pada MPR. Bukan itu saja kita juga dapat gunakan lebihan wang dari penjimatan yg kita dapat dengan mpr ini untuk digunakan pada perkara yang lebih penting atau dijadikan simpanan masa depan keluarga.
Mpr ini adalah gajet berteknologi tinggi yang bukan sahaja boleh menjimatkan minyak sehingga 50%. Malah mpr boleh meningkatkan kuasa pemanduan yang sangat luar biasa dan menjadikan kereta lebih power …kenderaan kita juga akan merasai kelebihan MPR seperti :
  • bertambah pick-up
  • mudah mendaki bukit
  • aircond lebih mudah sejuk
  • lampu hadapan lebih terang ketika pemanduan malam
  • asap kereta kurang
  • jangka hayat bateri, plug dan juga alternator lebih tahan lama

Ini bermakna pengguna bukan saja dapat menjimatkan wang dari penggunaan pertol atau diesel…malah pengguna dapat menjimatkan wang dari segi penyelenggaraan….. Kerana dengan mpr alat ganti tahan lebih lama…
Saya sendiri dah 2 tahun tak ganti bateri dan plug kereta saya….sebab bila di periksa…. Masih dalam keadaan baik…jimat duit poket…
Dan lagi satu….apa yg buatkan saya sangat teruja bila guna mpr ni….ialah kereta saya sangat power…. Seronok je memandu kereta dengan mpr…dahlah minyak jimat…kereta pun makin sedap….!!!!

Popular posts from this blog

6 PUNCA AIRCOND ANDA TAK SEJUK....NO. 4 KUNCI UTAMA

18 Cara Menjimatkan Minyak Kereta Yang Nampak Mudah Tapi Sangat Berkesan

TESTIMONI PENGGUNA MPR