KEPENTINGAN MAX POWER REVOLUTION (MP-R) KEPADA KENDERAAN BERMOTOR



Max Power Revolution (MP-R) merupakan penstabil voltan di dalam kereta . Kini ,semua orang sedia maklum, kenderaan bermotor ini mempunyai dua bahagian penting yang menggerakkan sesebuah kenderaan ,Yang pertamanya adalah bahagian  Enjin kenderaan yang sememangnya semua orang tahu ianya bergerak secara mekanikal. Keduanya adalah, sistem elektrikal kereta, yang mana ianya menjadi penghubung rapat kepada enjin bagi membolehkan kenderaan itu dihidupkan dan seterunya dengan bergerak dengan sempurna kemana sahaja.
            Sistem Elektrikal KenderaanDi sinilah tumpuan yang diberikan oleh gajet Max Power Revolution (MP-R) ini iaitu sistem elektronik atau elektrikal. MP-R ini merupakan satu gajet yang mengawal dan menstabilkan arus serta voltan didalam kenderaan dan MP-R menjadikan voltan setiap kenderaan yang menggunakannya dapat dibekalkan dengan lebih stabil dan sempurna.
             Kebiasanya sistem elektrikal kenderaan kita tidak cukup sempurna untuk menampung semua bekalan yang di perlukan oleh komponen-komponen elektronik kenderaan kita ,seperti altenator, plug, lampu, radio, kabin, tv dan sebagainya. Jadi inilah yang dilakukan  oleh Gajet canggih MP-R ini dan ia juga membantu pembakaran minyak didalam omboh enjin dapat dilakukan dengan lebih efisyen lagi

Popular posts from this blog

6 PUNCA AIRCOND ANDA TAK SEJUK....NO. 4 KUNCI UTAMA

18 Cara Menjimatkan Minyak Kereta Yang Nampak Mudah Tapi Sangat Berkesan

TESTIMONI PENGGUNA MPR