minyak pelincir keluaran MAXPOWER REVOLUTION

Teknologi pelinciran yang baik bukan hanya menjadikan enjin lebih senyap, lancar dan berkuasa, malah dapat menjimatkan kos penyelenggaraan kerana Insyaallah enjin tidak mudah untuk rosak. Penggunaan minyak pun jimat.

Dengan hasil tribology, pelincir MPR berteknologi sifar geseran. Dengan formulasi M.A.S berjaya dihasilkan. Dengan menepati piawaian a.p.i yang terkini iaitu SN/CI-4 pengilangannya juga  menepati ISO 9001. Yang paling utama , ia melepasi ujian geseran. Dengan pelincir MPR, geseran dikurangkan 4-5 kali berbanding pelincir lain dalam pasaran.

Gegaran enjin akan berkurangan, mudah mencapai kuasa maksima, enjin lebih lancar dan tahan lebih lama. Pelincir MPR juga boleh jimatkan sehingga 3 kali servis kerana boleh digunakan  menjangkau 15ribu - 20ribu kilometer untuk setiap kali servis.


MPR perfomance pack pula menyajikan engine treatment atau formulasi M.A.S yang boleh digunakan sebagai additive sekiranya anda mahu terus setia dengan jenama pelincir yg anda gunakan ataupun kereta yang masih dalam waranti yg perlu hantar ke pusat servis. Kebiasaannya minyak perawatan enjin yang menggunakan fomulasi ini dijual dalam pasaran harga yang agak tinggi diantara RM150 – RM200 lebih. Tetapi MPR bagi kembar dengan fuel treatment yang bantu bersihkan petrol/diesel bersama injector cleaner yang buat kerja cuci-cuci karbon dalam kebuk pembakaran dan saluran minyak. Injector serta karburator juga akan lebih bersih.

Pakej ini adalah lengkap untuk menjadikan sistem mekanikal kenderaan kita lebih cekap dan efision sekaligus mampu menjimatkan penggunaan bahan api. Makna kata Jimat minyak dan baik utk alam sekitar kerana ia kurangkan pelepasan karbon dalam udara. 

Popular posts from this blog

6 PUNCA AIRCOND ANDA TAK SEJUK....NO. 4 KUNCI UTAMA

18 Cara Menjimatkan Minyak Kereta Yang Nampak Mudah Tapi Sangat Berkesan

TESTIMONI PENGGUNA MPR